Mom51122 Kızlar boğazım cayır cayır yanıyor. Reflü gibi. 3 gündür var. 18. Haftadayız. Mide yanması dediğiniz şey bu mu, aynı şey mi acaba. Midemde yanma hissetmiyorum ama. Ne yapayım önerisi olan var mı
Yasemingkmnn Mom51122 valla bende de var sürekli ilaç kullanıyorum sabah aç karnına içiyorsun eğer kullanacaksanız LANSÖR adı
Haticeozensen Soğuğa yakın ılık süt biraz rahatlatıyo bi de tatlı kaşığıyla toz şeker yemiştim ben o da iyi gelmişti deneyin
Yasemingkmnn Mom51122 bana doktorum önerdi valla o ilaç olmasaydı boğazıma yemek girmiyordu aşırı etkili sizde doktorunuzun tavsiyesini alın öyle kullanın
Aysenuurrrr Mom51122 Gaviscon öneririm mideyi şu dönemde en iyi rahatlatan şey kendimde kullanıyorum. Hamilelikte kullanılıyor. Geçmiş olsun
Babybella Mom51122 Doktorunuza soyleyin Gaviscon falan verir. Benim coktu kanlida kusuyordum. Gavisconda fayda etmeyince mide hapı verdi o şekilde yanmadan kurtuldum