Uc ayda bır agdaya gıdıyorum mis gıbı tertemız oluyor valla jıletle ugrasamam yanı erken dogumu falanda tetıklemıo öyle olsa doktor soyler kuaforumde temız ellerını yıkıyor yatcagım yere kagıdını serıyor ozellıkle gebelere daha dıkkat edıyorlar en ıyısı agda bnce