CaglaBe Kardeleeen
27 haftalık. Ben gebelik öncesi olmuştum aşıyı. 2 kez de covid geçirdim aşıdan önce, eğer geçirmeseydim 3. doz sinovac olurdum. Ben kendi adıma biontechi ne vucuduma sokarım ne de bebegime etki etmesine izin veririm. Benim korktugum 3-5 aylık durum ve ya aşı sonrası yan etkileri değil. Uzun süreç etkileri. Bu benim doğrum, herkes birilerinin yorumundan a şu şöyle böyle diyor demek yerine anlayabildiği gibi tıbbı terimleri, aşı çeşitlerini eski kaynaklardan , aşı deneme süreçlerini hukuki haklarını vs araştırsın ve kendi için en doğru kararı kendi versin :)