Doğum parası ve analık parası farklı oluyor.. doğum parası 90 gün sgkli olmak ve 32. Haftada raporlu izne çıkmak şartıyla genelde çalışan kadınların aldığı bir hak oluyor.. ama diğeri herkese verilen 300 gibi bir tutar ama nereye başvurulur bilemiyorum.. bende henüz doğum yapmadım ne nasıldır bilemiycem