Nurcanince hiç kendini sıkıntıya sokma Allah’ın izniyle güzel sonuçlar alacağız. Bir doktor tanıdığım vardı başka bi bölüm o dedi kanunlar gereği doktor en kötüsünü söylemek zorunda ki bir sorun çıkarsa söylemedin deyip şikayetçi olma sorun yoksa zaten önlem bunlar demek daha kolay o yüzden doktorlar çok ağır konuşabiliyor inşallah hepimiz sağlıkla sıhhatle alırız bebeklerimizi 🤲🏻