Sunnyfunny Denzd Olsun vakti gelince dinlersin iyi olsun seninle olsun yeter Allah’ım sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Mom3834 Nilufar_1996 betayla ne alakası var, kürtajda bile sıfırlanmaz hemen düşmez. Ulttasondan kalp atışına kesesine kanama alanına bakılır.
Nilufar_1996 Mom3834 kanamayla gittim betaya bakıldı doktor değere göre söyledi bu değerle düşük olamaz düşük olduğu zaman yarım saatte düşüyor değerler diye.
Buseylul Benim kahverengi lekelenmem olmustu 5 gun sonrasinda bi sabah ise gitmeden wc girdim bi parca dustu bundan buyuk kanli kipkirmizi agla agla hemen doktora gittim dusuk yaptim diye . Bir baktik ki bebegim orda duruyo ben dusenin kese oldugunu sanmistim. O an ki korkumu ve mutlulugumu hic unutamiyorum. Meger kese cevresinde kanamam varmis o pihti yapmis ve kendini atmis . Hemen progestan baslatti doktor haftada 1 enjeksiyon ve diger kalan gunler hap ictim ilk 3 ay boyunca boyle gecti 2 haftada duzelmisti zaten . Suan 32 haftalik olduk cok aukur
Mom3834 Nilufar_1996 kanama öncesi betanıza 1 gün önce baktıysa mantıklı, ama değilse çok çok çok saçma :) beta hemen öyle yarılara düşmüyor hele ki kanama anında mümküm değil :)
Eda0007 Mom3834 tecrübeyle sabit düşüyor. Ben betadan öğrendim doktoru aradım 2 saat sonra geldi kanama
Eda0007 Denzd ben kimyasal gebelik yaşadım 1,5 aylıktı. Adet kanamasından fazla gelmişti. Hemen beta hcg bak
Mom3834 Eda0007 siz kimyasal gebelik yaşamışsınız, sizin zaten betanız düşüktür hem de 1,5 ay diyorsunuz. Zaten sizin hiç o kadar yükselmemiş ki. Sizinki tabii ki betadan anlaşılacak 😊 normal bir gebelikte aniden gelişen kanamada beta hemen düşmez.