İyi akşamlar kizlar 24 haftalik hamileyim 1 haftadır sürekli mide agrim var. Dayanamıyorum gavisgon içtim 10 15 dk rahatlatıyor sonra yine oluyor şişkinlik gaz ve asiri agri yapıyor yan yatınca ağzıma geliyor yediklerim. Mide koruyucu kullanmamda sakınca varmi acaba doktora gitmeme daha 10 gun var 😔 mide koruyucu kullanan var mı ½ gün kullansam mi belki geçer dayanamıyorum geceleri daha da artıyor.