Tubasim Aslhnmstfaikra benimkini de aldılar geçen hafta.. zor bi imtihan. Rabbim tekrar sağlıklısını nasip etsin
Patito__ Cnm oncelikle cok gecmis olsun icin rahat etsin diye diyorum bu bir bebek kaybi degil o yuzden fazla uzulme bebek olusmadigi icin bebegin olmedi en azindan bunu dusun ve icin ferahlar biraz belki insallah tez zamanda Rabbim saglikla tekrar nasip etsin