Ayca1903 siz galiba hamileyken negatif çıktı doğumdan sonra pozitif çıktı ona takildİniz hamileyken bizden alınan bir kan testine göre çıkıyor sonuç ama doğumda direk bebeğin kan grubuna bakılıp yapılıyor ben ilk hamileliğim de hiç aşı olmadım çünkü kızım benim kan grubumdandi