Merhaba :) aslında bu happy Kids konusu biliyorum ama orası farklı geldi burdaki tecrübeli annelere sormak istiyorum bebeğim henüz 10 günlük dünden beri dışkısını yaparken çok kızarıyor ıkınıyor baya zorlanıyor ama çıkan da sadece beze bulaşıcak kadar oluyo bu konuda bilgisi olan var mı neler yapmak lazım ayağına çörekotu yağı sürdük karnına sıcak havlu koyduk ama hala aynı önerileriniz varsa alabilir miyim lütfen :)