Elifgoktug1 Bebiscann kiz senesi dediler kandırdılar beni 🙈😅😅 bir oğlum var bakalım buda mı erkek göstermedi bebis haftaya tekrar gideceğim çoğunluğa bakayım dedim bi bakmaz olaydım ahahaha 🥰😅 hayallerim suya dustu🤭🤭 saka bi yana sağlıkla gelsinler💗🙏
sessiz_oyuncu Elifgoktug1 benim 2. Kızım geliyor 🙂 kendimi şanslı hissediyorum. Umarım değişmez korkmaya başladım 😅
GamzeMikail benim 17inci haftada doktorum kesinlikle kız dedi ama ben hala değişirse minik bir pipi çoıkarsa diye düşündüm , bu gittiğimde soracam sizce haklımıyım kızlar sormakta değişebilir mi ?
Elifgoktug1 GamzeMikail bende oğlumda 11 haftalikti öğrendim her gittiğimde hala erkek mi diyordum doktor gülmüştü 🙈😁 ne olmasını bekliyorsun çocuğun pipisi mi düşsün demisti🙈😊 inşallah değişmez inşa in beyni yanıyor ablama 4.5 ay falan erkek dediler sonra kiz olduğu çıktı ortaya😊🙈
GamzeMikail Elifgoktug1 Aaaa şaşırdım Vallahii etkekten kıza dönmüş diyince siz ablanız içinn hayırlısı bende sorucam yine 😁 herhalde 27inci haftaya kadar sorarm😁😂🤭🤭
Elifgoktug1 sessiz_oyuncu bende cok istiyorum bi kızım olsun son gebeligim benim riskli olduğu için 2 den fazlasına doktorlar sicak bakmıyor bi oğlum var inşallah bide kızım olur 🥰🙏
Elifgoktug1 GamzeMikail ayrıntılı ultrason haftası var doktor söyler cnm nette de yazıyordur tam hangi haftalarda yapıldığı 😊