Gizemiclal hiç bir şey olmaz kuzum endişelenme, 112 çalışanıyım, ayrıca yıllardır hipotroidi hastasıyım ilacı gebeliğimde de öncesinde de kullanıyordum, ilacı en az 10 15 gün fazla alacaksın ki belki çarpıntın olsun öyle bir kere almayla hiiiçç bişicik olmaz korkma ♥️