balbocegimm Senaa0 ucret almıyorlar cnm adı üstünde devlet hastanesi ücret ödeyecek olsak özele giderdik😊
Tunammm Senaa0 Analık hakkı diye birşey varmış bende burda okumuştum almıyorlarmış ücret istersen bir araştır🌸
Senaa0 Bana da biri bugün öyle soyledi sigortası olmayanlar ücret ödüyormus . Tam bilmiyorum yarın arayıp bilgi alacağım inşallah