Ayca1903 Psikolojik mi bilmiyorum plesanta çıkmadıysa hareket eder mi ki çıktı diyorlar karnımda hafif hareket var gibi
Papatya-Kokusu Ayca1903 anlamazsınız bebek hareketlerini hissediyorsanız anca bebeğin hareketlerinin azalması yada hareket etmemesinden anlayabilirsiniz başka türlü mümkün değil bence
Aylin2011 Ayca1903 oluyor canım ilerleyen zamanlarda da bazen bende karnım seyiriyor gibi oluyor sanki içimde bebek hareket ediyor gibi
Esraali Ayca1903 canım plesenta cıkmama gibi bişi söz konusu olamaz tabi oynayacak 9 ay here ey değişti plesenta olsa sizi zehirler imkansız yani
ATC Ayca1903 kaç gün oldu doğum yapalı organlar yerleşiyor o hareket o yüzden bi de rahim küçüldükçe olur dedi doktorum
ZeynepUstaaa Ayca1903 organların hamileyken yukarı çıktığı için doğum sonrası yavaş yavaş yerine oturuyormuş o yüzden öyle hissediyormuşuz doktor öyle demişti
Esraali Ayca1903 bende 4 gün önce yaptım doğm bizzat gördüm kordonda ben kestim plesenta kalamaz zaten Allah korusun öldürür kacsa korkmayın yani
milayerli Plasentayi içinizde bırakmak gibi bir şey söz konusu dahi olamaz. Bıraksalar hastanelik olursunuz içinizde çürür. 9 ay boyunca büyüyen rahim eski halini alıyor küçülüyor bebek hareketi gibi hareketler hissetmeniz normaldir.