Merhaba kızlar. 37+3 haftalık gebeyim. Bugün belim çok ağlıyor, regli ağrısı gibi ve alttan ara ara bıçak gibi bir sancı mı sızı mı desem ağrı giriyor. 2 gün önce doktora gittim nst de sancım çıktı doktorum 4 ekimde gel dedi. Bir de bebek sağ ve sol tarafa gidip geliyor geçişlerinde ağrım oluyor. İlk gebeliğim bir şey de bilmiyorum. Sizce acile gitmeli miyim?