mylittlepony Kızlar bugün aşırı bir şekilde titredim ve üşüdüm karnım kasıldı titremekten 15 haftalık hamileyim bir zararı olur mu titremenin
Aylin2011 mylittlepony benim de dün gece başıma geldi dişlerim birbirine vurdu nefes alışım yavaşladı vücudum ve karnım kasıldı derin nefes almaya çalıştım 28 haftalık benim ikizlerim dediğiniz gibi bende çok korktum onlara zarar gelecek diye ama çok şükür bugün hareketleri gayet iyiydi
erdem_agah mylittlepony geçen haftabende bir gün böyle oldum. Hastalandim hatta kalkamadim.titredim polarla durdum sürekli sol tarafım aşırı ağrıdı.ama o gün büyük çocuğumla ilgili bir olay yaşadım onun etkisiyle oldu diye düşünüyorum. Sizi de geren herhangi bir durum oldumu?
mylittlepony Aylin2011 çok sevindim iyi olmalarına ne kadar güzel yaa ikiz annesi olmak allah kucağnıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
mylittlepony Aylin2011 hareketlerini hissetmek insanı rahatlatr ben hareket hissedemiyorum daha iyice paranoyak oldum en kısa zamanda hissetmek için dua ediyorum ☺️
Aylin2011 mylittlepony inşallah canım bende hareketlerini hissettiğim için sen çok iyi anlıyorum yazını okuyunca için rahat olsun diye yazmak istedim😉
mylittlepony erdem_agah yok beni geren bir durum olmadı ama birden dışarı çıkınca titremye başladım soğuktan
erdem_agah mylittlepony o bende de oluyor aslında hafif bi rüzgar esse içim titriyor. Mesela bugün yanıma şal alıp çıktım evden. Eşime de cok söylüyorum bu hamileligimde cok üşüyorum ya da titriyorum diye. Ama geçen üzüldüğüm gün bildiğiniz dondum ve hasta gibiydim.
mylittlepony erdem_agah geçmiş olsun dikkat edin kendinize kansızlıktan bu kdr üşüyebilirz kışın napcaz bilmiyorum 🤷🏻♀️
erdem_agah mylittlepony aynı seyi düşünmüş olabilirim 😁 kansizlik yok ama hamilelikle alakali oldugundan eminim. Dediginiz gibi kendimize dikkat edelim. Bunlar minik seyler inşallah sorun olmaz