Merhaba çok gecmıs olsn ben de 18 haftadayım ve covidim hala karantinam devam etmekte . Doktprumla konustım sen iyisen bebege hiçbişey olmaz dedi bol bol c vitamını al sana tavsiyem be bolbol su ve sıcak süt iç . İl alamıyoruz malesef sadece kendı vitamınlerın ve parol alabılırsn bebege hiç bi etkısı yok korkma atlatırsn zaten yawrun seni koruyor .