Mlkbrn Allah rahmet eylesin canım ben gebeliğimi öğrendiğim gün anneannem vefat etti çok hastaydı zaten biliyorduk ama en çok annem için üzüldüm valla zaten annemlerde kalıyordu son aylarında gitti teyzemlere , 3 ay sonra teyzemi kaybettim ama ondan çok kötü oldum kaç ay oldu hala aklıma geliyor baya ağladım ama işte elden birşey gelmiyor bebeğine birşey olmaz ama yinede üzülme hisseder