Deletedmom9823 İyi almışlar , neyinden memnun kalmadın sen o gün benden para aldılar diyince çarşamba gittiğimde sordum hani para alınıyor mu diye hayır ama göz muayanesi bir kaç birşey daha söylediler onlar olunxa extraya giriyor dedi ama yatış parası olmuyor muş 🤷♀️