aakkss Eşim Karan ya da Poyraz ben ise Ayaz koymak istiyorum. Ayaz’da ne kadar ısrar etsemde ikna edemedim şimdi son olarak "“benim içime sinmiyor ama onu koy tamam”" dedi. Gerçekten böyle olunca çok arada kaldım. Sizce Karan mı Ayaz mı Poyraz mı?
Merveelisa aakkss sizinki size bırakmış en azından 🤣 ben hiç anlasamiyorum ilkini ben koydum diye bunu beyfendi koyacakmis ama nerde saçma sapan isim varsa onları buluyo dogurmadan inşallah bulacak düzgün bsy
Pinarrsu aakkss 9 ay ceremesini çekip icimde büyüten benim, sen zaten soyadını vereceksin, isminide ben vereyim de, hiçte kafani karistirma koy istediğini bence :))))
ikimelekannesii22 aakkss eşinizin bulduğu isimlerde güzel ayazda güzel bence iki isimde koyabilirsiniz
erdem_agah aakkss bence poyraz ve ayaz sert seyler cagristiriyor. Ayaz sert soğuk ve bana kalirsa çocuk icin güzel manali bir isim degil. Poyraz da yine sert esen bir rüzgar. Yani biraz tehlikeli isimler gibi. Ama Karan daha naif. Tabiki bunlar benim fikrim
gurbetcianne97 aakkss ortak isim koymanız ikinizin de gönlünü daha hoş eder bence. En kötü iki isime anlaşın. ☺️ Geçen aynı yazıyı yazıp birkaç gün sonra boşanıyorum diye yazan bir arkadaş vardı forumda. 😅 en son gidip isim değiştirme başvurusu yapcam falan diyodu aman hiç girmeyin o toplara. 😂
Duygu0621 gurbetcianne97 aa gerçekten mi ya 🙂 isim için boşanılır mı hakikaten 😌 Biz hamile olabiliriz 9 ay biz çekiyoruz biz anneyiz ama her şeyde de bizim hakkımızın olacağı anlamına gelmez sonuçta oda babası onunda çocuğu tabiki oda bişeyleri söylemeye istemeye hakkı var 😌sonuç olarak hoş görüp anlaşabilmeli rabbim herkesin yuvasına huzur versin AMİN 😌
gozdekrks aakkss oğlumun adı Ahmet karan olacak inşallah bizde aynı isimleri düşünmüştük Karan da karar kıldık 😊 ortak karar vermeniz en saglklisi tatsızlık olmasin.
Duygu0621 aakkss bence isimleri küçük kağıda yazıp katlayın . İçinden seçin Ne çıkarsa o kişi o ismi kabullensin . İsim konusunda böyle şeyler oluyor ama siz çözüm üretin . Ya siz kabulleneceksiniz ya eşiniz 😌
gurbetcianne97 Duygu0621 amiiinnnn. Kesinlikle aynı düşünüyorum. Biz taşıyor olabiliriz ama kendiliğinden de düşmedi o çocuk ana rahmine. Babamızın evinden getirmedik. 😂 Her konuda iki kişinin de gönlü olması çok daha güzel. ❤️ Ve evet cidden boşanmaya gidiyolardı nerdeyse. 🙄
Duygu0621 gurbetcianne97 bugün gerçekten gülmeye ihtiyacım vardı , Allah iyiliğinizi versin siz beni güldürdüz rabbimde sizi güldürsün 😀🙏🏼🤲🏼
Znur1997 Bızde aynıydık esımle bır turlu anladamsdık ılk oglum da bunda da 🤦♀️o yuzden bebelerımız cift ısımlı bızım 😅ılk oglumda babası Özgur koydu ben Siraç ı koydum. Ben siraç dıye seslenirm ogluma. 2. Bebısım de erkek babası Tolunay koydu bende Egeyı koyacagm. Soran oldu mu ege koyduk dıyorum 😅😆 kendı de kendı sectı ısmı soluor 😅