Elifgoktug1 Gebelik olanlar bebek hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz? İkincide erken hissediliyor deniyor ama tam kaç haftalikken acaba bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim😊🙏
Kelebekim Elifgoktug1 ben ilk oğlumda 14.haftamda hissetmeye başlamıştım, şimdiki oğlumda 17.haftadayım yeni yeni hissediyorum 😅
Elifgoktug1 Kelebekim acaba 2.cilerde dikkat mi edilmiyor normalde hep erken hissettiklerini soylerler😊
Kuzeymom Elifgoktug1 ben tam tekme olarak değerlendireyim size ikincide 2-3?ghafta önce tam tekme hissettim ilkine göre
Elifgoktug1 Kuzeymom heh bende öyle duydum işte ama farklı da olabiliyor demekki 2. Yi daha geç hissedenler olmus😊
Canselyaren Elifgoktug1 Tam nokta atışı post olmuş 14 haftaligim az önce resmen 4 kere hareket etti🤲😃
Ayserdemce Elifgoktug1 benim üçüncü 19 haftalığım daha tam olarak ne oluyor bitiyor anlayamıyorum kıpırtı gibi birşey oluyor net birşey yok 😂ama ultrasonda da gayet hareketlerini görebiliyoruz ama hissedemiyorum çok
Betl Elifgoktug1 ilkinde 20. Haftada bunda 18 de falan hafif kıpırtı şekilde 29+4 olduk hala aşırı bir hareket yok minik minik hep
Elifgoktug1 Betl ben oglumda ağlıyordum dur artık da bira zuyuyayim diye😁 bakalım bu nasıl olacak sağlıkla gelsin bebis🙏
Elifgoktug1 Esra_23 bende ufak birsey oluyor ama emin olamiyorum anlık oluyor sürekli olmuyor o sebeple Henuz emin olamadim acikcasi internette de imkansız diyor hevesim kırıldı okuyunca😔
Elifgoktug1 Busekayra gerçekten mi ya 🥰bende ufak birsey hissediyorum ama emin olaamdim nette imkansız yazınca 😔