Yeni1anne yok canım normal benimki 55 gün falan sürmüştü aynı adet oluyor gibi bide emziriyorsan da çok normal o düzensizlikler benim oğlum 6-7aylıktı 1 ay falan adet olmamıştım ve çok korkmuş ve çok ağlamıştım hamileyim diye ama o düzensizlikler çok normalmiş