ZeynebErva Daha bugün kontrolüm vardı aksine benim doktorum devlet hastanesi olmasına rağmen o kadar ilgili ki canım bitanem öyle konuşuyor tatlı dilli konuşkan 🤗 ayda bir gidiyordum ama artık nst çekilmeye başlanacak o yüzden 2 hafta sonra çağırdı randevusuz gelebilirsin dedi 🤗 Özelde ki doktorumdan farksız boşuna paralar dökmüşüm yani 😒