Kızlar artık ayrılma vakti sonunda sağ salim şükürler olsun doğurdum ❤️ 21 eylül sabahı nişanım gelmişti ardından hemen sancılarım başladı. 15 dakikada bir giriyordu sonra 10 dakikada bire düştü ardından gittikçe azalıyordu derken tam 5 saat sancılarım sürdü sonunda dakikada bir giriyordu ve ben artık dayanamıyordum her sancı girdiğinde nefes alıp veriyordum ardından bol bol yürüdüm ara ara açılmalarıma bakılıyordu ama açılmam yoktu en son 1 cm açıklık vardı fakat bebek hala kanalda değildi epidural istememiştim.. O kadar yorulmuştum ki ama normal istiyordum bebeğimle o yolda ilerliyorduk. Ama daha fazla zorlarsam bebeğim tehlikeye girecektik. Mecburen sezeryan doğuma döndük spinal istemiştim bebeğimin her anına şahit olmaya niyetliydim saat 17:00 gibi beni hazırladılar ameliyathaneye indik belden iğnem yapıldı sonra sondam takıldı derken ameliyat başladı 17:32 de yanağımda bir sıcaklık tertemiz olan kızım koynumdaydı ağlayarak geldi onu öpünce sustu 🙏 Sonra bebek bakım odasına alındı ardından benim kesiğim yapıştırıldı ve odaya alındım hemen ardımdan kızım geldi ilk emzirme işlemini yaptık çok şükür sütüm geldi bebeğimi doyurdum. Hiç mama vermedik onu her 2 saatte bir emzirdim 6-7 saat sonra sondam çıkarıldı ve ilk yürüyüşüm yapıldı. Güçlü olacaktım öyle düşündüm ve bir anda kalktım ayağa evet biraz zor ama inanılmaz bir acı değil kızıma bakarak güç aldım ve o gece hep yürüdüm acısada kalktım hemen evimize gitmek istiyordum derken ben rahatlıkla oturur kalkar olmuştum ama kemik ağrılarım vardı biraz o zorladı beni ama hemen bir gece kaldıktan sonra evimize geldik. Evet ben kızımıda aldım o zorlu yollardan evime sağ salim geldim çok şükür. Şimdi hemen yanıbaşımda uyuyor can içim meleğim onun için her şeye değermiş 🙏 Allah isteyen herkese bu duyguyu tattırsın inşallah o kokuyu aldığınız an hayattaki hiçbir şey umursanmaz oluyor 2 gün oldu ama hayatım çok değişti. Kızlar benim hikayemde bu sizleri çok seviyorum Allah yardımcınız olsun hepimiz güçlü kadınlarız çok güzel şeyler başaracağız 🙏😍