Ben Değil. Yengem çağırdı doğum temizliği için yarım gün oturma odasında yağmur yağıyor diye camı silmedi toz almadı genel temizlikmiş diye Aynı odanın içinde. Bulunan balkonu yıkamadı genel temizliğe giriyor muş oda Mutfakta ki dolap iclerini yengem temizlemisti önceden kadın sadece kapakları sildi aygazı silmedi sebebi oda genel temizliğe giriyormus Çocuk odasında zaten bir şey yoktu sadece camını sildi halısını bile kaldırmadan kenarlarını sildi çıktı son dakikaya banyoyu sığdırdı Duşakabini bile yıkamadı çöp kovasını camasır sepetini kapının önüne koymuştu saati dolduğu için yerine bile koymadan çıkıp gitti demem o ki bildiğiniz birini Çağırın 80m2 evi bastan sagma yapıp gitti