Omerhatice Goksugul baby plus canyon marka aldım ben 3 sene oğlumda kullandım simdi kizimda kullanıyorum çok memnunum 🥰
sumeyraballl Goksugul https://resimyukle.io/r/7YwSh9QwLo https://resimyukle.io/r/UHoeuz8DVl https://resimyukle.io/r/Nj2VXFkYoV Benimki bu canım sunny baby 700 ultima travel sistem bebek arabası
Nurklc38 Aslisila Nerden aldınız acaba bende Pierre cardin arıyorum ama hep kalkmış bide hangi modeli bu
Aslisila Goksugul valla şimdilik dışarda değil evde denedim 😅 çünkü bebiş doğmadı 39. Haftamdayım. Tekerleri falan da çıkıyor küçücük kalıyor yani o konuda bir de çok hafif ben sevdim ya malum Türkiye de yollar engebeli 😅
Mzeynep Quero s-line travel sistem bebek arabası aldık. Henüz kullanmadık ama casual cadillac air e muadil diyebilirim. Kalitesi kumaşı deri detayları çok hoş görünüyor.