Kezban0708 Kızlar 3 gün önce biontech asimi oldum 31 haftalık gebeyim fakat dün inanılmaz bir karın agrisi ve ishal ile karşılaştım hala da devam ediyor geçmedi . Doktorum asidan olabilir dedi başına böyle Birsey gelen var mi
elmaliturtamm Kezban0708 ama 1 günlük sadeve belkı ishalinizin aldınız vitaminlerle falan alakası vardır
Aysenturnaaa Kezban0708 ikinci aşıdan 3 gün sonra ishal oldum ama bir gün sürdü o gün bol bol leblebi gazoz muz haşlanmış patates falan yemistim
Kezban0708 elmaliturtamm inanın bilmiyorum Asidan sonra olduğu için aklıma o geldi sadece yoksa aylardır vitamin kullanıyorum olsa şimdiye olurdu sanırım
elmaliturtamm Kezban0708 geçer geçer relax benim bağırsaklarımda sorun vardı aylarca çektim ishali 3.4 aylıkken serumlar vs yedim çok zor zamanlardı😔ama bebepim ilaç gibi geldi düzeltti beni