Merveikratanem Dicle63 ikiside lazım olacak canım doğumdan hemen sonra pijama daha sonra çıkış için eşofman daha rahat olacak
E-Y Dicle63 ne esofman ne pijama ben elbise giymistim önden aşağıya kadar düğmeli. Normal doğum yaptim bir kac dikisim vardi. Dogumdan sonra kanama için giydiğim pedle hic rahat olmazmis esofman veya pijama iyi ki elbise giymişim. 🌸
Dicle63 Merveelisa bide kaç beden alıcam bilmiyorum. Şuanki halime göremi önceki halime göremi kararsızım. 😕
GKP22 Dicle63 şuan ki haline göre al doğum olur olmaz eski kilona dönmüyorsun ben 1-2 hafta sonra hamile kaldığım kiloya düştüm ama hastaneden çıkarken sanki doğum yapmamış gibiydim şişlik vardı
Merveelisa Dicle63 ben şuan 60 xl aldım pijamaları cnku üstler iyi oluyo da altlar dar geliyo diye ama lohusa pijamaları ayarlamalı onu beli onu da tercih edeblirsin hastane icin