_sibel Sezeryan doğumdan sonra gaz sancısı nasıl geçer ve kabızlık nasıl giderilir öneriniz var mı acill
Cigdemss _sibel sezaryen iç doku yaraları için süt arttırma için ve wc için iyi olduğu söylenen tarif ben yaptım : 1 kaşık tereyağını eritip içine bardak su koyup kaynatıyoruz bir taşım sonra yarım bardak pekmez ekleyip kapatıyoruz ve ılıyınca içiyoruz.
Dolorex93 _sibel canım eğer cıkaramazsan bana magnezyum toz halinde verdiler onla çıkardım onu söyle oradakilere hemşirelere
metehaninannesiii _sibel kabizlik icin kuru kayisi hosafi öneririm ve bol su gaz içinde ayaklarını sıcak tut belini sicak tut
Handeoz _sibel kurudut kaynatabilirseniz kaynatip icinn hicbiseyiniz kalmaz eger kaynatma imkaniniz yoksa yiyip su icin ustune
ftm2946 _sibel ben damla sakızlı sakız çiğneyince yapabildim, herkeste farklılık gösterebilir fakat bende kayısı hoşafı, incir vesaire işe yaramamıştı
Emineyavuz_53 _sibel sizin için mi ? Ben lavmanla kurtardım yoksa ağladım ağrıdan hastahene yakınsa lavman yaptır dikislere baskı yapıyor ağrıdan kivranirsin. Uzaksa kayısı komposyoruss zeytinyagi ve bol.su tüket