Kbrayank mümkün değil ozmn o hastane kabul etmiyor devlet tüm gebeleri analıktan yararlandiriyor ben bu 3 olacak ozelde doğum yaptım suandada gidiyorum sgkli olarak gösterip analıktan yararlandiriyorlar muayene 180 bana 140 oluyor gittiginiz hastaneyi şikayet etme hakkınız bile var devlet gebeleri sgkli gibi analıktan yararlandiriyor