Clementinee Kızlar mantar enfeksiyonu nasıl anlaşılır kaşıntı yoksa mantar enfeksiyonu varmıdır. Afedersiniz ama dış genital dudakların içinde beyaz süt kesiği gibi şeyler farkettim bugün bu mantarmı başka birşeymi? Beyaz akıntımda çok oluyor onun kalıntısı falan mı kaşıntım yok bilemedm nedir bu ? Bilgisi olan anneler yardımcı olursanız çok sevinirim
mervehcinar-21 Clementinee bende de var aynı durum kaşıntı yok internetten baktığım mantar görüntülerine de benzemiyor sanki özellikle dikkat ediyorum ama içimde hiç rahat değil tabi cumartesi günü randevum var doktora sorucam inşallah
Prettywoman91 Clementinee o normal akıntıdır. Bende de vardı ama alttan muayene oldum kaç kere son haftalar olduğu için doktor hiç bişi yok tertemiz dedi.
Clementinee mervehcinar-21 benm randevuma daha çok varr eğer bi bilgi alırsanız aklınıza gelirse benide bilgilendirirmisinz
mervehcinar-21 Clementinee merhaba bugün gittim muayeneye doktor mantar dedi şiddetli değilse sorun olmaz kaşıntı, tahriş olursa dikkat et dedi fitil verdi sadece iki tane bilginiz olsun
Clementinee mervehcinar-21 teşekkür ederim Canımm teşhisi nasıl koydu acAba anlttınızmı sadece şikayetinizi yoksa muayenemi etti
Ilossuzun Clementinee canım ya aynısı bendede var afedersiniz çok çok özür dileyerekten taharet alırken elime geliyor beyaz beyaz ama bendede kaşıntı yok benim hem o dudaklarda hemde idrarimi yaptıgım deliği elimde açıp baktıgımda içinde görüyorum sürekli yıkıyorum tekrarlıyor kaşıntım yok akıntım var kokuda yok
Busra2013 Clementinee bendede mantar var bende cok fecı kasıntı vardı akıntı cok oluyordu daha sonra daha hamıle degılken fıtıl kulanmıstım fıtıl bırsz ıyı geldı hamıle kaldım 16 haftamdayım suan kasıntım yok sma akıntım cok fazla doktorda altan muanne edınce gordu kanser testıde yaptı hıcbır sorun yok sadece hafıf ıltıhap var dedu
Nilgun75 Clementinee Evet canim peynir kesigi gibi basliyor,sonrasinda kasinti da basliyor,bende tum gebeligim boyunca oldu ilac kullandim,her defasinda tekrarladi,kabus gibiydi
Caglaanne Clementinee bendede mantar var ama kaşıntım yok doktora sarı akıntım var demiştim alttan muayene etti temizledim biraz dedi ama ne yaptı anlayamadım o anda fitil yazdı krem yazdı ancak ben kullanmadım sürekli kuru tutmak gerekiyormuş dikkat ediyorum bakalım umarım gecer 😣
gizemka Caglaanne merhaba akıntınız parlak beyaz-sarı gibi mi? Bende de hamileliğin başından beri var, yoğun bir akıntı hissetmiyorum ama iç çamaşırım hep sarı lekeleniyor. :( idrar tahlilinde bir şey çıkmıyordu