deletedmom87894 emineisk28 benim doktoorum dinletmedi bebeğe aşırı ısı yükleniyormuş zararlıymış diye
Mihrimahirem emineisk28 şaka gibi ama 20. Haftada duydum ultrasonla. 9. Haftada ultrasona girdim ama yurtdışındayım neden bilmiyorum kalp sesine değil kalp atış hızına bakıyorlar şaka gibi 😂
Ipekbalyanak Mihrimahirem bende de öyle oldu 13. Haftaydı doktora kalp atışını duyabilirmiyim diye sordum bu cihazlar eski ben canlı dedim ya napacan sen dedi:) bende özele gittim orda duydum..
deletedmom87894 Aysem- dinleme bence doktor sağlığı için dinletirmiyor benimkini öyle yaptı araştırdım bebeğe çok ısı gidiyormuş zararmış
ikincifindik Mihrimahirem mantıklı. Gelişimi normal olan bebeğin kalp hızı da ona göre oluyor. Yavaş atıyorsa veya normalden hızlı ise anormallik oluyor
Happypr Betul_02 6. Haftada duymadığınız da korktunuz mu ya da direk 7. Haftada mı gittiniz çünkü genelde 6 diyor doktorlar bende korkuyorum adet hesaplamama göre 6 haftalığım ama gittim kalp atışını duymadık doktor 5 haftalık dedi