Merve_ylmz anladım canım ilk haftalar evet öyle oluyorsun bende öyleydim ☺️ salam sucuk vs yemiyorsun tatlı yemıyorsun şekerim çıkar diye ama zamanla 6.aya doğru biraz daha gevşetiyorsun şeker yüklemen vs normal cıkıyorsa ☺️38 deyim şuan rafadan yumurta yiyorum ama başlarda tabi yemıyordum :)