cglsptc Kızlar ben adetim bir gün geçtiğinde kan testi verdim 1750 çıktı doktor bu rakamlarla keseyi göremeyiz deyip pazartesiye randevu verdi şuan son adete göre 4+6yım iki gündür azda olsa kahverengi leke geliyo sizce normalmi doktora gitmelimiyim
Dilara0638 cglsptc bi gitsen iyi olur yerleşmede olabilir düşük riskide olabilir bi iğne yapar fitil verirler en azından
Hilal-95 cglsptc tabi hemen git leke normal görünmez bazen en azından ilaç başlatır rahim güclendirmek için acile gitsen iyi olur progestan başlatabılır doktorun