Binnaz
Merhaba çalışıp da hamilelik iznine ayrılanlar bu konuda tecrübeli olanlar. İşyeri maaş ödemeye devam ediyor mu ? Devletten iş görememezlik ödeneği ne kadar ve ne zaman alınıyor ? Bilgi verebilir misiniz?
Hiçbirşey bilmiyorum.
Rabiauza
İş yerin sadece ssk paranı ödüyor
Doğum öncesi 8 hafta
Doğum sonrası 8 hafta toplam 16 haftadır doğum izniniz
32 hafta başında izne kendi kadın dogumcu doktorunuzdan alacağınız rapor ile cikabilirsiniz
Her ay için ssk prim paranız üzerinden 3\2sini yatirmaktadir
Ptt ye tc niz üzerine yatar bu para kimliginiz ile cekebilirsiniz
Sehersoy
İşyeri değil sgk para yatırıyor canım , 2 aylık rapor parasını bebek doğduktan snra yaklaşık 10 gün içinde feln alyrsun ziraat yada pttden, doğumdan sonraki 2 aylık raporuda yine raporun bitince alyrsun . 😇
Gks
İşyerinize “ben maaşımı aylık almak istiyorum” diye söylediğiniz takdirde raporu onaylıyorlar ve sgk parayı aylık yatırıyor. Sadece iş yerinize söylemeniz yeterli. Yoksa toplu yatırırlar
Suhus000
Toplu istiyorsan muhasebeye diyeceksin yok ay ay istiyorsan yine muhasebeye diycen onlar ayarlıyorlar ordan