123FA Arkadaşlar acil yardım edin 4 gündür süren bir kabızlık problemim var karın ağrılarım oluyor ve dayanılmaz oluyor bazen lütfen benim gibi olup sonrasında çözüm bulup iyileşen varmı banada yardım edin lütfen 😰😰
Duygu0621 123FA sabah aç karnına kuru kayısı ve üstüne bol su içerseniz çok iyi geliyor . Biraz bekledikten sonra kahvaltınızı yapın , Ben her kabız oluşumda onu yapıyorum
Duygu0621 Aylinim09 evet bende aynı günde etki ediyor inşallah sizde de etkisi olur , yani içebildiğiniz kadar için 2-3 bardak
senmad Benim ilk aylar ne yersem geçmeyen kabızlığım vardı vitamin olarak vinalac başladım probiyotikli sonra düzeldim
Gulsumelif 123FA bende aynı dertten muzdaribim elma yiyince iyi geliyor ama ilk hamilelegimde kaç tane dupbaston şurup bitirdim bilmiyorum bide incir iyi geliyor
Aylinim09 Duygu0621 ben tok karina her gun 2 3 tane yiyorum kayisi .Sabahda uyandigimda ac karina bi deniyim.tok karina fayda etmiyor malesef insallah ac karina eder
Duygu0621 Aylinim09 eder eder aç karnına yiyin 2 - 3 tane içebildiğiniz kadarda su için . Biraz dinlensin mideniz bağırsaklarınız sonrasında kahvaltınızı yapın inşallah bir şeyiniz kalmaz geçmiş olsun