Betulldd Arkadaşlar daha önce araklı devlet hastanesindeymiş şuan kendi kliniğini açmış , kendisinde takibine devam eden ya da doğumunu Gökhan hocada yapanlar oldumu memnun musunuz nasıl bi doktordur
BusraUras Betulldd @Serpiltsn @Esraali @zehraa_1 @MineLule @Valide kızlar merhaba duydunuz mu doktoru? Ben duymadım kızlar duymuştur belki diye posta etiketledim.
Betulldd BusraUras canımm çok teşekkür ederim ilgin için. Sana bir şey soracagım Nebahat hocaya gidiyosun diye biliyorum ben çok çabuk strese kapılıp panik yaşayan bisiyim. Nebahat hocanın yaklaşımı nasıl acaba hemen bir şey gördümü korkutuyor mu hastayı
BusraUras Betulldd rica ederim 😊 ben hamileliğimin başından beri Nebahat hocaya gittim ve kendisindende doğum ekibindende aşırı memnun kaldım. Normal doğum yaptım doğum sırasında bir ara dedim doğuramayacağım korktum o kadar rahatlattı ki beni çok iyi geldi. Kontrollerimde de öyleydi sorduğum her soruya çok açıklamalı rahatlatıcı cevaplar veriyordu. Birde istediğim her saat mesaj atıp aklıma takılanı soruyordum mutlaka cevap veriyordu.
Betulldd BusraUras çok teşekkür ederim sizin yorumunuzdan sonrada mutlaka gidip muayene olacagım zor bi hamilelik geçiriyorum belki şımarıklık gibi olcak ama aynı zamanda destek olcak cevaplarıyla beni tatmin edecek bi doktora ihtyacım var
BusraUras Betulldd şımarıklık neden olsun ki. Sonuçta hizmetinin karşılığını veriyorsunuz. Tabiki de istediğiniz aklına takılan herşeyi soracaksınız içinizin rahat etmesi için. Sadece Nebahat hocaya bilmişlik yapıp ters konuşmayacaksınız. Öbür türlü herşeyi sorabilirsiniz.
Ozgevrn Ben gittim bugün hemde, 2 saat sürdü muayene gayet ilgili iyi bir doktor normal doğum taraftarı hatta fanatiği 😁
Buse62 Ozgevrn normal kontrole gittiniz dimi peki tahlil istedi mi doktor bende gitmeyi düşünüyorum da tahlil konusu kafamı karıştırdı tek ultrasonda mı bakıyor
Seymabbb Devlet hastanesindeyken de çok ilgiliydi, hiç bir hastayı geri çevirmezdi. İletişimi çok iyi, düşünmeden gidin
Buse62 Bende TV de izledim çok begendim doktoru normal dogumdan yana. gitmeyi düşünüyorum bende detaylı ultrason içinde