Ben hm ye gittikçe uygun fiyatlı olan ürünlerden ayına göre aldım geri kalanı e bebekten aldım . Ama yine pahalı yani Allah yardımcımız olsun gerçekten , ilk bebeğimiz durumumuz da iyi çok şükür ,özeniyorum birşeylere ama aşırı bi pahalılık var yani bir tulum 100 TL olur mu ya insanın içi acıyor