Ebrumali Anadolu yakası çakmak erdem Hastanesi’nde onereceginiz kadın doktoru var mıdır ve doğum yapmak içinde
Havvadem Ebrumali merhaba camlica erdeme gecti benim doktorum sancaktepe bolgeden 1 ekimde randevusu aciliyor vefa yilmazer herkezler cok memnun bendr cok memnunum 1 ekimde sezeryanim vardi normalde o is degisikligi yapdigi icin doktoru bekliyorum is basi yapmasini o derece memnunum arasdirin tavsiye edrrim 😘 normal dogum destekcisi
Sancarefeem Ebrumali kuzum Çamlıca erdemde önerebilirim adalet zati can 2. Sezeryanımı olucam zaten yakın yerdeler çakmak hastanesiyle bende senin gibi ortada kalmıştım bide gebelik zehirlenmesi vardı çok yardımcı oldu
Ebrumali Teşekkür ederim ilgin için vefa hanım afiyetten başka yere gitmişti şimdi tekrar dönüyor demek benim bebek onu bekler mi bilmiyorum şuan 39 haftalık Atlas Hastanesi’nde kontroldeydim Doktorum benden önce doğurdu ortada kaldım 20 gün önce dogurdu
Ebrumali Surimsine benimki tüp bebek olduğu için bir ayrı hüsran oldu çünkü Dr çok iyiydi teşekür ederim internet tennyirumalsrina bakicam
Elifingoo Ablam çakmak erdem de dogum yaptı iki sefer ayşe hocadan memnun du ben hastaneyi çok yeterli bulmadigim ve uzak olduğu için tercih etmedim ama ablam çok memnun kaldı