Yesimalmila Hanimlar 25 haftalık hamileyim artik alışverişe başlamak istiyorum. Civil veya e bebekten almayı düşünüyorum. Kalite olarak hangisini tercih etmeliyim sizce. Tecrübesi olan hamişler yardimci olur musunuz.
cinderella Yesimalmila ikiside kesinlikle aynı ama civil daha uygun fiyat yönünden e bebek biraz daha kaliteli ürünleri geliyo tek tek yeni doğanlarda fln ben internetten takip ediyorum ikisinde indirimde olanları alıyorum hemen ama civil çok uygun oluyor kaliteli de oluyor ben yıkadım kaç kere hiç bişey de olmadı kıyafetlere fln
1erkekannesi Yesimalmila oğlumun bütün ihtiyaçlarını civilden aldım çok memnunum sürekli yıkıyorum herhangibir olumsuzlukla karşılaşmadım e bebekte iyi ama pahalı geldi biraz civil gayet uygun ve kaliteli geldi bana Canım şimdiden hayırlı doğumlar 🌸
Aselminamm Yesimalmila ben herşeyimi a dan z ye civilden alıyorum vallahi bana gore çokta kaliteli bebek kıyafeti yani ne beklenebilir ki :) civildeki örnek bir tulum 10 tl e bebekte 50 60 tl . Bayagi pahali e bebek
cinderella Yesimalmila yani ben tulumlarını zıbınlarını Çorap bere eldiven araç gereçlerini fln aldım oralardan diğer sitelerden bakıyorum tabiki
1erkekannesi Yesimalmila benimde ilk çocuğum ama yeğenimden dolayı biraz biliyordum onun da civilden almıştık her şeyini 6 yaşında şuan ama bütün kıyafetleri duruyor hiç bir şey olmadı 😊
Yesimalmila Aselminamm cok haklisin bebek sürekli büyüyor uzun süreli kullanilmiyor. Ama şöyle bi bakip dokundugum zaman da göze güzel görünsün sirf naylon yada sentetik olup yakmasin çocuğu yeter
ElifKarata Yesimalmila keşke a dan z ye herşeyimi e bebekten alsaydım o kadar kazık yedim mağazalardan
Ladess Yesimalmila e bebek çok daha iyi ,civili hiç sevmedim ben ,toker bebede çok güzel kampanyalar oluyor ordan da tamamladım çoğu şeyi,
Yesimalmila Ladess ben daha bi corap bile alamadım artik baslamam lazim ama nerden baslamam lazim bilemiyorum 😡
deletedmom734 E bebek e baktım dün ilk defa benimde 19.haftam bitmek üzere annem dayanamayıp bir takım aldı torununa ama biz eşimle sadece baktık şimdiden eve yığmanın bir anlamı yok dedik aradığımız hemen hemen herşey vardı bütün ıvır zıvırını ordan toplarım diye.düşünüyorum doğum malum kışa biraz bekleyip ekim kasım gibi kışlıkta bişeyler alırım olur biter biz baya panik yapmıştık nasıl bitircez hepsini diye ama herşey varmış civil e daha gitmedim walla e bebek i beğendik biz dışardan alacağım çok az şey olacak sanırım... o iş kolay biz odaya yoğunlaştık haftaya hafta sonu gidip odasına karar vereceğiz sonra oda içinde duvar kağıdı yaptıracağız belki birkaç duvarı farklı renk boya vs oda takımı gelince perde ve halı bakacağım sonrada yavaş yavaş fazla abartmadan sade şık az öz birkaç aksesuarla odasını bitiririz sanırım kıyafet kısmı kolay son ay işten izine çıkınca eve kadın çapırıp heryeri dipli bucaklı temizletip evde olmanın ve bebeğimizi beklemenin vee tabiside yanlız kalacqğım sın zamanların tadını çıkartmak istiyorum:)) Bol bol Kur'an okur dinler dua eder ibadet etmeye çalışır ve doğumumu beklerim inşallah şükürler olsun kışa denk gelecek evim full güney cephe yazın klimayı kapatınca durulmuyor içerde kışıda severim herkes gezerken ben evde kaldım gibi bir derdimde olmaz yaza ele abuca gelir Allahın izni ile sen ne sordun ben ne anlattım :) kafam öyle doluki bunlarla aslında hepsi bir an önce olsun istiyorum :)
Yesimalmila deletedmom734 simdiden hayırlı doğumlar olsun inşallah. Benim de evim güney cephe ayni sıkıntıyı bende yaşıyorum. Bende oda yapmicam yani yapcam da sadece besik hali perde gibi seyler alip detayli bi oda yapmicam. Çünkü tayinciyiz gittiğim yerde yaparim odayi. O yüzden şu alışveriş işi gözümde büyüyor bide gurbetteyim yardimci olacak kimse de yok yanimda o yüzden zorlanicam galiba
Ladess Yesimalmila bende öyleydim ve çevremde bilen kimsede yok ,Allah izin verirse oğlum eylül ikinci yarıda bekliyoruz,ben hepsni kendi kafama göre aldım kıyafetleri,daha da almayacagım tıklım tıkış doldurmadım ,kaçıncı hafta sizin ?
Bihilal Yesimalmila ebebekten hiç alışveriş yapmadım ama civilin ürünleri çok güZel ordan baya alışveriş yaptım tatil için geldiğimde oğluma kışlık şeylerde baya aldım
Oykuzey Hemen hemen hepsini tek kalemde e bebekten aldım. Bir iki ürün eksik geldi bildirdim hemen gönderdiler. Çok çok ucuz olduğunu düşünmüyorum ama tek kalemde alabilmek ve direkt adrese teslim olması ve iade koşullarından dolayı memnun kaldım.
deletedmom734 Yesimalmila canım Allah yardımcın olsun bende babamın bize verdiği evde oturuyorum ama eşim burda uzun yıllar kalmak istemiyor yabancı uyruklu bu yaz Allah izin verirse Türk vatandaşlığını alacak sonra yolumuz yurt dışı olabilir ilk bebeğimiz çok heyecanlıyız bende öyle abartmıcam zaten ufak bütçeyle dekorasyon ürünleri alırım çok caf caflı şeyler sevmiyorum zaten... eğer sen çalışmıyorsan belki bir nebze işin kolay olabilir benim annem 2 apartman yanımda ama evlendim evleneli kaç defa evime geldi sayılıdır... biz onlardaydık daha çok gerçi varkıkları yeter ama... sende halledersin bir şekilde kayınvalidemler teklif ettiler gelelim doğuma diye ama inan istemedim annemde arada gelse olur kendim hallederim diye düşünüyorum biliyormusun doğum izninde olacağım çalışmak çok zor :(
Mry Yesimalmila ben çoğu eşyasını civilden aldım.bulamadığım bi kaç şeyi e bebekten aldım.daha uygun civil.