Mavimm43 Merak ediyorum ustune gorenler nasil oldu adey gibimiydi adep olup sonra gebe oldugunu ogrennenler var beliritileriniz nelerdi acaba ? Her adet olunca insan dusunmuyo degil acaba varmi diye 🙄
Kyatugce Mavimm43 ben adet gördüm 5 gün sonra hamile olduğumu ogrendım ama kimyasal gebelikti olmadı şuan betamın düşmesini beklıyorum 😏
HavvaGuzey Mavimm43 ilk oğlumda ben öyle oldum. Normalde sürdüğü kadar uzun sürmedi adet birden kesilince şüphelendm normalde hiç düzensizlik yaşamamıştım test yaptım pozitif çıktı kan verdim ve gebe olduğumu öğrendim
Asyapolat80 Benim gebelikten önceki adetim çok az akıntılı ve çok kısa sürmüştü. Ben de acaba hamile miyim dedim dedim sonraki ay adetimden 4 gün önce öğrendim bebeğimi. Ama üstüne görme değilmiş🤷🏻♀️😅
Mavimm43 Asyapolat80 benimde adetim cok az g3liyor 2 gundur ped8 doldurmuyo oncede cok doldururdu 4 5 damla geliyor az az bende terettur etmedim dgil birde ruyamda gebelik testi yapmisim poziifti suphelendim 😀
Asyapolat80 Mavimm43 adet bir işaret olabilir ama rüyalardan umutlanmayın lütfen 7 ay boyunca ayda 10 kez gebelik testim pozitif çıkıyordu😅 ama adetiniz az geliyorsa umarım hayırlı haberler alırsınız🙏🏼🥰