Kardeleeen Kızlar 5 aylık hamileyim 3 4 gündür üstümde halsizlik uyku hali ve üşüme var normalmi sizce ateşim de var gibi hissediyorum ama eşim bakıyor hiç ateşim yok 😂 erkek bebekte üsume.normal diyorlar 🙈