@Eylul41 canım ben mide agrısı ve kasık agrısı nedeniyle gitmiştim idrar kan tahlili yapıldı 21.ci haftamdı o zaman idrarımda enfeksiyon çıktı kanımdada aynı şekilde ve sağ böbreğimde genişleme görüldü o gün 3-4 tane serum yedim bir sıkıntım olmadı Allah’a şükür geçti agrılarım falan ilaçlarımı da düzenli kullandım şuan 26+2 Haftalıgız bir sorunumuz yok bu yönden 😊🙏