Zaten günde 2-3 ilişki iyi değil ki, çatlatma iğnesi vurulduğunda bile doktor gün aşırı ilişki öneriyor. Bende 1,5 yıl hamile kalmadım ve ilk sene düzenli olarak gün aşırı ilişkiye girmeme ragmen tutmadı, ne zaman ki aman nasipte varsa olur dedim oluruna bıraktım o ay sadece iki kere ilişkiye girmemize rağmen tutmuş. Önemli olan yumurtlama günü ve spermin birikip kaliteli olması. Esin içinde bu kadar strese girmezse Ve sende ona neden olmuyor vs demezsen o kendiliğinden olur merak etme.