Elmas61 ne yönden normalmi diye sordunuz orasını anlayamadim ☺
Eğer aciklik olması normalmi diyorsanız normal
Ben oğlumda 37 de 2 cm di 40 da 3 cm oldu 40+2de doğum yaptım
Kizimda ise 37 de 1 buçuk santimdi 37+4 de 3 cm idi sancim vardi ve hareket azlığı vardi doğuma alındım 😊