Arkadaşlar dün bel ve kasıkta ağrım vardı. Perinatoloji hocası ve kadın doğum doktoru ayrı ayrı baktı. Kan idrar ve idrar kültürü verdim. İdrarda kanın (0-3) çıkabilme olasılığına karşı benim 301 çıktı. Çok yüksek görüldü böbrekler için acil ultrasona girdim. Böbreklerde sorun çıkmadı ama ağrım ara ara devam ediyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu sebebi neydi? Bebeğime zararı olur mu bilmiyorum bugün çok çok az hareket etti. Endişeliyim..