EsmanurTrlBykl Kizlar günaydin ben 33 haftaligim ama artik sanirim zorlaniyorum ne yapsam 37 inci haftaya kadar zorlanicam sanirim?
AE42 EsmanurTrlBykl 32. Haftadan sonra rapor alınıyor diye biliyorum doktoruna git sıkıntılarını anlat iş göremez raporunu iste büyük ihtimal vereceklerdir.
Bahar54 EsmanurTrlBykl direk doktoruna gidip is goremez raporu alabiliyorsun 37 ye kadar zorlamana gerek olmuyor
Bahar54 EsmanurTrlBykl aynen oluyor riskli bi durum cunku o saatten sonra sizi calistirmalari. Yasal olarak boyle bi yukun altina girmemeleri gerekiyor.