Merhabalar öncelikle
14+4teyim dün ilk doz biontech aşımı oldum. Açıkçası biraz tereddüt ederek gittim aşı olmaya ama bulunduğum yerde gebe ölümleri çok arttı. Dolayısıyla da gözümü karartıp doktorumunda onayıyla aşıyı vuruldum. Tek yan etkisi kol ağrısı oldu fakat ikinci nasıl olur bende bilemiyorum.. Benim gibi bu haftalarda asi olan gebe arkadaslarim bizlerle bilgi paylaşımı yaparsa çok sevinirim