Eda0007 Kızlar merhaba bugün 4 hafta 4 günlüğüm ve kasıklarımda ufak ufak ağrılar var genellikle sağ kasığımda yoktu hiç ama bugün oldu ağrı normal mi hiç yaşayan var mı :/
Masal53 Eda0007 tabiki normal bebek yerleşiyor tutunmaya çalışıyo senden leke kan gelmediği müddet hiç endişelenme normal gebeliğin başlarında
Caglaluna Eda0007 benim de çok olurdu canım aynı adet olacakmışım gibi ağrırdı. Uzanmaya çalış kendini çok yorma bu haftalarda 🥰
1919 Eda0007 evet oluo doktora sorduğumda agrıo dediğimde kasıgım ilk haftalardaki gebeliğim idrarında iltihap var diodu tahlil yapdık yokmuş iltihap dinlen sitrese girme dedi
Busrakose 28nci haftadayım hala oluyor doktorum normal olduğunu söylemişti ilk sorduğumda sadece dikkat et seni uykudan uyandıracak kadar şiddetli mi demişti öyle olursa sorun varmış gün içinde ara sıra ağrı girip 3-5 saniyede geçiyorsa sorun yok 🦋
Busrakose Eda0007 Bende öyle hiç leke kan görmedim o yüzden korkulacak bişey yoktur içini ferah tut sen ağrıların uzun sürmediği dayanılmaz olmadığı sürece
cglsptc Kızlar bende adetim bir gün gecikince kan testi yaptırdım 1750 çıktı öyle ağrım yokta kahverengi leke geliyo iki gündür çok değil de yinede sormak istedim son adete göre 4+6yım normalmi kahverengi leke ?
ebruzb cglsptc betanızın iki gün içerisinde iki katına çıkıp çıkmadığı önemli o yüzden beta takibi yaptırın mutlaka
ebruzb Eda0007 normal benimde o haftalarda sol kasığım çok ağrıyordu bebek yerleştiği içinmiş beta takibinizi yaptırın yine de Allah korusun dış gebelik vs durumları için