AysezulalGvn Kızlar doğumuma 21 gün kaldı ne olur ne olmaz sütüm gelmez bebiş emmez ye yanıma mama da almayı düşünüyorum ama hangi marka karar veremedim aptamil anne sütüne en yakın olanı demişti bir hemşire ama biraz pahalı olurda bebişim mamaya devam etme durumunda olursa sürekli aptamile güç yetirebilirmiyiz bilmiyorum humana düşündüm ama karar veremedim. Aranızda var mı kullanan ya da bilen duyan acaba? Hangisi daha iyi olur ki 🤔
cinardefnemoms AysezulalGvn Ben doğduğu zaman hipp kullandım 3. Ay sonra falan Aptamile geçtim ikisindende çok memnun kaldım. Hastanede bana anne sütüne en yakın hipp dediler o yüzden hipp almıştım . Humana bilmiyorum kullanmadım hiç.
momsturk AysezulalGvn ben de geçen aynısını düşündüm. Ablam alma zaten hastanede veriyorlar ihtiyaç olursa sütünün gelmesine bak sen dedi. Baktın hala gelmiyor o zaman alırsın dedi. Mantıklı geldi bana da
AysezulalGvn busra1997alpaslan2021 kafalar iyice karıstı 😂😂 ben biraz daha bekleyeyim çoğunluk ne dşyecek bakalım 🤭😇😅
AysezulalGvn momsturk bende öyle düşünmüştüm başta ama bazı hastaneler vermiyormus bir arkadasımda sütü oldugu halde bebişi tutmamış memeyi bir türlü mama alınsın gelinsin derken o arada aç kaldıgından sarılık olmuştu bnde o yüzden çekindim yanımdı bulunsun en azından diye düşündüm 😌
begonvilko Keci sütünden bir mama var, Golden Goat. Benim çevremde birkaç kişi kullandı ve hep memnun kaldılar. Gaz yapmadi, kusma ya da ishal yapmadı. İstersen bir araştır canım.
BsraAktr Ben Sma aldım süt yetersiz olursa ve ek olarak mama da vermek gerekirse bunu kullanacağım ama bebiş sevmez veya gaz falan yaparsa Baby goat markasını deneyeceğim
busra1997alpaslan2021 BsraAktr sma iyi hipp gaz yapıyor die duydum birde bestlak damla alcam süt arttirici
AysezulalGvn busra1997alpaslan2021 benim teyzem birde yakın arkadaslarımdan kullanıp çok memnun kalan vardı öylelikle aldım bakalım inşallah olumsuz bir yanını görmeyiz 🤷🏻♀️😇
busra1997alpaslan2021 AysezulalGvn amin ınsallh benim bebeğim erkek biraz gazlı oluyorlamis allah korusun ya
Cicek10 AysezulalGvn ben emziremedim mama aldık önce aptamil aldık çok gaz yaptı sonra hipp denedim o da gaz yaptı şimdi de golden goat içiyor o daha iyi ama doktor biraz daha sulandır dedi öyle yapıyorum gaz daha az oldu 30 cc ye 1 ölçü oluyor normalde ben 40 cc ye 1 ölçü koydum gazı azaldı kakasını daha rahat yapıyor inşallah sizin bebeğini emer de bunlara gerek kalmaz emmezse de inşallah gazlı bir bebek olmaz